7 apr. 2008

7 april.

Jag bloggar från datorn på undervåningen, som äntligen har kommit tillbaka med ny hårddisk (IGEN) och nytt moderkort. För jag sabbade både hårddisken och moderkortet genom att inte göra någonting. Så kan det gå. Men jag har åter igen tillgång till alla mina bilder - sulahopp! - och kan spendera dagarna med att titta igenom bilder på Conor, om jag hade haft lust till det.
Jag har 40 bloggar bland mina favoriter, det är rätt mycket att läsa igenom varje dag. Usch. Jag måste rensa bort några. Just nu sorterar jag in dem i mappar för att få lite bättre ordning på dem iallafall - än så länge har jag hunnit med "Bilder", "Mode" och "Kompisar, typ" (nej, Annika Marklund ingår inte där).

Jag trodde att jag skulle få åka in till Helsingborg imorgon, men det var Pånnti som lurade mig. Jaha ja, tack så mycket. Fast nu kan jag plugga spanska istället, och oroa mig för mina universitetsstudier. Jag antar att jag ska läsa i London, jag har inte ens sökt något i Sverige. Så jag borde egentligen bara tacka ja. Men. Usch. Vill inte.

Inga kommentarer: