8 apr. 2008

Tisdag.

Jag gick in och fastnade på MySpace, som jag inte har besökt på ett tag. Tydligen har de iallafall skaffat sig en "profile editor". Det är bra, mycket bra, speciellt med tanke på att jag verkligen inte kan något om html. Men det tyckte inte datorn, för det hela slutade med att Internet Explorer slutade fungera. Tack så mycket Explorer, jag tycker väldigt mycket om dig också.

Imorgon ska jag in till Helsingborg, som vanligt. Jag har en hel lista med saker jag behöver köpa, bl.a. smala diadem som jag tänkte ha när jag arbetar för att inte få luggen i ansiktet (kaffesugna pensionärer tycker inte om sådant). Om jag har tur hittar jag rosa diadem som jag kan matcha med klänningen. Jag måste börja le mer när jag arbetar. Ibland blir jag rätt sur, och då ser jag antagligen också rätt sur ut.

Inga kommentarer: