16 apr. 2008

Aj.

Jag har ont i hela kroppen. Jag gav mig av hemifrån i min tunna sommarjacka. Det var varmt, solen sken. Mulet och regn påstod HD, men hallå, SMHI har ju typ alltid fel eller ljuger med flit för att vi ska bli glada, och det var inte ett enda litet futtigt moln på himlen. I Helsingborg var det grått, kallt och regnigt (den som påstår att det inte är sant att det alltid blåser i Helsingborg LJUGER!). Tack så mycket. Och jag frös, såklart, och nu har jag ont överallt. Eller så har jag bara suttit konstigt hela dagen.

Jag slängde ihop muffins innan jag åkte till spanskan istället för att skriva min uppsats som jag nu måste skriva färdigt imorgon. De blev konstiga, lite sega. Jag hade typ 20 g smör, så jag tänkte att jag skulle hälla i olja istället, även fast muffins bakade på olja oftast är jätteäckliga. Men sen glömde jag ju förstås det så jag fick improvisera och hälla i olja direkt i formarna. Det var inte heller en bra idé.

Jag har inte ens något intressant att skriva om. Voj voj.

Inga kommentarer: