22 apr. 2008

Det har varit lite tyst de senaste dagarna, jag har inte precis massor av intressanta saker att skriva om. Jag har spenderat helgen med att spela Mario Kart Wii så att jag åtminstone kan bli lika bra som Elin och planterat solrosor. Hoppas jag iallafall, om det inte blir några blommor blir jag ledsen. Idag har jag varit i Höganäs. På hemvägen stannade jag på City (som Höganäsborna kallar det) och köpte 2 liter Bonaqua (TIPS: 4 flaskor för 14 kr inkl plant, och sedan kan man vara miljövänlig och hälla kranvatten i flaskorna och använda dem flera gånger till), lite över ett kilo bär och tuggummi. Allt fick plats i min väska, plus jackan. Ibland är det bra att ha en stor väska. Fast den höll på att glida av pakethållaren halvvägs genom Strandbaden, det är mindre bra. Imorgon, Helsingborg y el español! Jag får skjuts med mamma och sparar 40 spänn! Tjulahopp!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha. Vilka Höganäsbor kallar det City? Det har jag aldrig hört.