28 apr. 2008

Måndag igen.

Vädret är jättejättefint, och här sitter jag inne vid datorn istället med mitt smutsiga hår. Jag borde kanske inte vara ute egentligen även fast det är varmt för jag har ont i halsen. Halsont tycker inte om sol. Det är även mindre roligt att börja jobba när man är sjuk. Jag måste iallafall duscha och ge mig av bort till Skeppet och fråga om de har internationella frimärken, eller något liknande. Jag vet inte ens själv vad det är jag ska ha. Britter är dumma. Och Posten likaså. Det hade varit bra att slå två flugor i en smäll och ta med Celma, men jag vågar inte lämna henne utanför. Celma är nämligen äckligt populär och därför är det antagligen någon som snor henne och tar med henne hem. Hon skulle vara nöjd så länge hon fick godis, och den hunden får alltid godis av andra för "ååh, hon är ju så söt!". Snart är hon även rätt tjock.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken lång paus det blev!

Anonym sa...

Nu vet jag inte om du försöker vara ironisk. Det är därför man inte ska skriva sådana kommentarer. Så det så.