30 apr. 2008

Sean.

Jag är lite hemligt kär i Sean Lennon. Han är skäggig. Spelar häftig alternativ musik. Kan sjunga. Är halvjapan. Och är även LÄSKIGT lik fadern John Lennon. Men sötare.

När jag blir stor ska jag gifta mig med någon som ser ut som Sean (helst Sean, pappa - stort Beatlesfan - skulle bli jätteimpad). De taniga emokillarna och Mr Banks kan sitta hemma och gråta istället.

Julian är Seans halvbror, också musiker (sådana viktiga saker vet jag, tack vare pappa). Men varför tittar de på en film med Lindsay Lohan?

Sean har ett band med sin NYA flickvän (tror jag?) som heter The Ghost of a Saber Toothed Tiger. Bandet alltså. Inte flickvännen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad heter filmen med Lindsay Lohan i sista klippet?

Malin sa...

Inte en aning! En del påstår att det bara var filmat för musikvideon, men jag vet inte om det stämmer.