13 mars 2009

Fredag.

Ett gäng chavs hängde utanför dörren. De såg inte trevliga ut. Jag höll på att kissa på mig när en av dem närmade sig mig och frågade efter cigg. När en av dem anklagade mig för att ljuga ("Is she walking past us with a fag in her hand?!") blev jag sur och sa att jag minsann inte hade något alls. Sedan gick jag in så fort jag kunde. Jag är pinsamt lättskrämd. 

MEN Josephines mamma berättade att de har ordnat förvaringsutrymme åt våra grejor! Med bil och allt, om jag förstod det rätt. JÄTTEsnällt! Och en sak mindre jag behöver oroa mig för! Nu behöver jag bara fixa lådor.  

Idag har jag bl.a. besökt Harrods, för första gången! (och då har jag ändå bott i London i över 6 månader, skandal ju) Det var mycket finare än jag trodde, men kanske inte riktigt något för min studentbudget...

Inga kommentarer: