12 mars 2009

Jag har precis vinkat av mina föräldrar vid bussen! Mamma tyckte att jag var duktig som verkar klara mig bra. Och hon tyckte att det var skönt att för en gångs skull inte behöva städa när man besökte sina barn. Däremot är de oroliga för vad jag ska göra till höst, med bostad och så (vem är inte det?!), och att jag kanske vill hoppa av. "Det kan du ju inte göra nu!" Vi får se, jag har lite svårt för att planera så långt fram och vet fortfarande inte riktigt vad jag vill. 

Fonetiken gick bättre än förväntat! Men inte en first. Det är de där vokalerna och frikativen som är lite krångliga. Så det ska jag träna mest på! 

Nu ska jag rosta en macka med marmelad som mamma har snott på hotellet (sådana där portionsförpackningar). Pappa berätta att de hade kamera i rummet, då blev mamma orolig. Haha.

Inga kommentarer: