8 mars 2009

Lördag + söndag + måndag.

Igår gick vi på teater, jag köpte en jetegod croissant på Pret (där jag aldrig har varit innan), och så köpte vi farligt billig Ben y Jerry (£5 för två! ja, inte för att jag betalade, så det var väl lite dåligt av mig).
Solen skiner, så jag tänkte äta frukost och gå ut lite. Sen ska jag plugga (logik och skriva på min uppgift).
Imorgon får jag gå upp relativt tidigt, jag tänkte tvätta mörktvätt och behöver dammsuga, Jous har drösslat smulor över hela golvet. Mina föräldrar kommer till England på tisdag, så jag ska nog ringa mamma imorgon och kolla om de har koll på allt. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med dem. Var vi ska gå och äta och fika och sådant. Tips?

2 kommentarer:

Anonym sa...

höh! du är skyldig mig typ £5!!

Malin sa...

höh! inte nu längre!