10 mars 2009

Jag sitter och äter färsk spenat.

För den går ut snart. Och jag hade så mycket. Och orkade inte riktigt laga något riktigt. Jag oroar mig så mycket, för mina studier (föräldrarna är här, varken hinner eller orkar studera), hur jag ska roa mina föräldrar, hunden hemma, min syster som slarvade bort ryggsäck med dyr Nintendo DS och en hel hög spel, framtiden - var ska jag göra av mina grejer i sommar, var ska jag bo i höst, ska jag ens stanna här eller ska jag hitta på något annat? Ja, ni ser ju.

Om NÅGON har tips om vad jag kan göra med mina grejer när jag åker hem till Sverige i sommar(slänga dem är inget alternativ, i värsta fall får jag packa en låda och skicka hem, men då ska de antagligen tillbaka också) så blir jag JÄTTEglad!!

Ovanpå allt det här gick mina NYA, DYRA strumpbyxor från Lindex sönder. FAN.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hur mycket grejer har du? Vi har ett extrarum och lite skrubbar här och var - dock i andra änden av stan, men det kanske kan vara till någon hjälp? Annars finns det ju self-storage-ställen, men jag vet inte hur mycket de kostar...

Malin sa...

Ja, lite kastruller och porslin, några lampor, krukor...lite småsaker!

Åh, det skulle vara FÖR snällt! Men jag ska försöka se om jag hittar något self-storage ställe, tack!

Anonym sa...

Inga problem, jag har kollat med the sambo och vi har plats för någon låda eller så om det passar bäst men det är helt upp till dig såklart!

Malin sa...

Det vore jättesnällt! Men jag skulle nog vara rädd att jag skulle vara till besvär. Jag har hittat ett i Camden, det är rätt nära, och då kan jag nog hämta det när jag vill. Däremot vet jag inte vad det kostar.

Om det blir kris i sommar kanske jag frågar lite försiktigt...! Haha.