19 maj 2008

I will possess your heart.

Usch. Jag har börjat sova dåligt igen. Jag somnar inte även fast jag är helt slut, istället ligger jag och vrider och vänder på mig i några timmar. Sen somnar jag, sover oroligt, och vaknar vid 2-3, är vaken rätt länge till, somnar om och vaknar några minuter innan väckarklockan (dvs. mobilen, eftersom min älskade klockradio verkar ha dött) och vill bara somna om igen, eller när mobilen ringer. Och vill ändå bara somna om igen. Jag vill vara ledig. Och sova. Det betyder iallafall att jag är trött hela dagen.

Det är för tillfället svinkallt och idag regnade det, så folk tyckte att de hade bättre saker för sig än att fika. Det är rätt skönt. Men man blir ännu tröttare av vädret.

Death Cab har gjort en galet lång video till sin galet långa nya låt. Jag tycker om sådant! ...men den är nog allvarligt talat lite tjatig...?

Hallå, seriöst, ska jag klippa en redig lugg igen? Det är liksom svårt att bestämma sig. Kanske ser jag dum ut i lång lugg. Inte precis som att någon har sagt "OJ, va snygg/söt/ful/dum du ser ut i lång lugg!" Men snälla. Säg något nu då.

Jag har ont överallt och är äckligt trött. Jag ska lägga mig strax. Godnatt.

Inga kommentarer: