29 maj 2008

Jueves

Idag vaknade jag 5.30. Tack så mycket Pånntuss, det är mycket trevligt att behöva släpa sig upp flera timmar innan man börjar. Och sen missade jag bussen (med typ 2 meter, dumma busschauffören saktade inte ens in, blev arg arg arg, tycker inte om Skånetrafiken alls idag) och fick sitta vid vägkanten i en halvtimme och läsa istället. Jaja. Igår hade vi avslutning för Komvuxspanskan. Kajsa är gift (?) med en fransman. Jag är rädd för fransmän. Jag har fransosfobi. Frankofobi? Bara tanken på fransmän känns obehaglig. Nu ska jag fixa det absolut sista lite snabbt, sen ska jag ut en liten runda med la perrita och cykla upp till Skäret. Jippi. Idag kommer jättebussen med 150 personer (tror jag?), förhoppningsvis har de redan varit där. Fast de öppnar om 2 minuter, så antagligen inte.

Inga kommentarer: