30 maj 2008

Pontus tycker att jag bara gnäller.

BAAH. Jag tycker att han ska pröva på mitt jobb i en vecka, sen ska vi se vem som gnäller. Pontus är dessutom rätt klen och lär inte klara en vecka. Jag lyckades försova mig imorse, klockan ringde 7.30 och jag kände inte för att gå upp. Som tur var lyckades jag vakna 8.30, lite senare och jag hade kommit för sent. Det kommer bli mycket varmt i helgen. Jag tycker inte om värme. Alla andra är glada över värmen, jag är riktigt, riktigt sur och irriterad. Men jag är ledig onsdag OCH torsdag (!), men det är säkert kallare och sämre väder då bara för det. Och det känns som en hel evighet till onsdag. Puh.

Ikväll ska jag lägga mig rätt tidigt (och läsa Battle Royale) så att jag kommer upp imorgon. Igårkväll städade jag mitt rum lite (LITE), så det är inte riktigt lika stökigt det har varit de senaste veckorna. Jag hängde mest in lite kläder i garderoben - som är full, och jag har också slut på galgar. Aj aj. Jag behöver rensa lite. Så det ska jag göra först, plocka i ordning lite på mitt rum. Godnatt.

Inga kommentarer: