8 maj 2008

Las Chicas Gilmore

Om 10-15 minuter ska jag cykla till jobbet. Puff. Jag blev så förbannad över att alltid missa Gilmore Girls - ÄVEN om jag ställde in tvn på rätt kanal och allt - så att jag beslöt mig för att ladda ner. Superolagligt, claro, men mycket enklare än att behöva ställa in dvdhelvetet på inspelning på 5 timmar och sen sitta och spola tillbaka. Också behöver inte mamma missa sitt Glamour. Jag skyller på kanal5 och jobbet. Och cdon som inte har billigare DVDer (vad blir DVD i plural? På svenska?).
Amazon har en box med ALLA säsonger för 1000 spänn. Den vill jag ha. Jag fyller år snart (och arbetar antagligen samma dag). Host host. (Fast de påstår att det bara är för region 1? Jag kan ingenting om dvdspelare och regioner?)

Nu ska jag hämta Celma i trädgården, leta upp min klocka och fixa det absolut sista.

Inga kommentarer: