1 maj 2008

PUH.

Jag har ont i benen. Och fötterna. Det är sådant som händer när man har gått (och även sprungit! Under ett par minuter var jag äckligt stressad och sprang mellan växthuset och mackköket, det ni!) sju timmar i sträck. Jag tycker inte om SMHI, ¨någon enstaka skur" betyder inte regn hela dagen. BITCHIGT. Jag är för blyg för att umgås med de andra flickorna, de tycker säkert att jag är den drygaste varelsen på jorden. Nej, kanske inte. Jag säger inte så mycket. Men jag ler. Skrattar lite. På det snälla sättet, inga hånskratt. Jag hånskrattar bara åt SB. Fast en del hör inte vad jag säger, det är irriterande, jag måste upprepa mig själv. Jag tycker inte om att upprepa mig själv. Jag får kasta saker på dem istället.

Årets mest spännande nyhet är att de har en HELT NY servis. Desto sämre är att denna servis är lite större än föregående, vilket betyder att det nu är krångligare att lasta brickorna.

För övrigt kan jag tillägga att jag HATAR trappan. Jag hatar också femton jävla personer som får för sig att sätta sig på lofthelvetet och beställa massor med krångligt skit så att jag får springa upp och ner för det branta trapphelvetet med supertunga brickor massvis med gånger, tack så mycket.

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltsånuhärva- om en blogggoogling körs på Flickorna Lundgren är du nr 4 på listan. Tryckfriheten är inte vad den skulle kunna ha varit! (bevismaterial 1. http://fakesteve.blogspot.com/2008/04/apple-retailtard-in-england-hating-on.html)

Ha det så bra på jobbet (och fixa en plats till mig!)