4 maj 2008

Jobb jobb jobb.

Jag har inte haft tid att skriva, jag har knappt haft tid för något eftersom jag jobbar och sedan är helt slut när jag väl har cyklat hem. Igår kom jag inte iväg förrän vid 19.00, men det kändes ändå bra, trots att det var stressigt och mycket folk. Det kändes som om jag visste vad jag höll på med och att jag faktiskt var duktig. Jag KUNDE (precis som den där Ben). Idag har det varit sämre. En rätt dålig dag. Bara att cykla upp var jobbigt. Och jag kände mig dum. Och det kändes som om de andra också tyckte att jag var dum. Som om de undrade vad fasiken jag höll på med. Vilket gjorde att jag kände mig ännu dummare och klumpigare och töntigare. Och jag fick springa upp och byta förkläde efter att jag hade blivit tillsagd att det var för långt. Jag tycker att sådant är jättepinsamt, och med tanke på att majoriteten av alla förkläden är lika långa så har jag då gått med för långt förkläde sedan förra året. Kul. Så blir det när man är kort. Det bidrog väl iallafall att jag kände mig dum inför de andra.

Jag kände mig mest bara nedstämd och dum hela dagen iallafall.

I fredags såg jag däremot en JÄTTEsnygg dansk som var där med sina snygga danska polare. Han hade emolugg, svarta glasögon och en fin halsduk. Och jag blev kär vid första ögonkastet. Jag skulle kunna råkat spilla saft i knät på honom. Attans. Nästa gång.

Onsdag är min första (och enda) lediga dag, men då ska jag in till Helsingborg. BLÖH. Jag vill sitta hemma och vila mina stackars fötter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha. Ben han Kunde, förutom säsong 4- vad fasiken hände där?