4 maj 2008

Men

...men jag har bara ätit en hallontårtabit och två kakbitar på 4 dagar, och druckit pyttelite saft (och kaffe, och jag tyckte om det för en gångs skull!) och gått ner i vikt om inte vågen ljuger. Två kilon, minst. Kanske tre. Tjulahopp! Nu måste jag bara fortsätta att vara duktig, men jag mår lite dåligt när tårtbitarna slängs. Än så länge skyller jag på att matlådan är smutsig eller inte är tom och att jag inte kan frakta hem något, och försöker undvika att titta på bitarna. Men framöver ska jag nog bara ta hem de goda bitarna. Typ mazarin och morot. De andra tårtorna kan ligga där.

Nu ska jag lägga mig. Imorgon ska jag försöka komma upp lite tidigare och duscha, gå ut med Celma och hinna med några minuter på Skeppet/Skutan för att köpa yoghurt till min müsli jag ska äta imorgon.

Guten nacht.

Inga kommentarer: