20 maj 2008

Ledig igen.

Jag vill fortfarande jättegärna åka till Spanien, London verkar inte det minsta spännande just nu. FIXA Pontus!

Iallafall. Idag har varit en jätteseg dag, och det tog en evighet att stänga. Jag fick den stora äran att ensam stänga köket, tjoho. Med mig hem fick jag massvis med kakor, och kanske 10-15 bullar, majoriteten kanelbullar. Jag tycker om kanelbullar. Mitt jobb är mycket, mycket farligt. Idag har jag också ensam serverat 47 mycket otrevliga danskar. Jag tyckte inte alls om dem. Istället för att snälla sitta och vänta på att jag skulle komma med kaffet ropade de och kom fram och klagade och höll på. "Vi väntar fortfarande på vårt kaffe, och en del verkar ha fått två gånger!" Nej gubbjävel, ingen har fått två gånger. Också råkade jag spilla på en tants klänning. Saatana. Hon blev jättesur. Jag tyckte det var jättepinsamt och jättedumt. Men jag brukar ju inte hälla kaffe i knät på folk.

Ikväll är det dags för första semifinalen i Eurovision song contest (två ord, tre ord? No lo sé.), så det hade jag tänkt se. Först bör jag göra spanskläxan, vilket är fyra små texter om spanska/latinamerikanska musiker. Så jag behöver bara skriva fyra små sammanfattningar, det går förhoppningsvis snabbt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Frädrik vill åka till El País Vasco, hänk på?