9 maj 2008

Lite lesen. I ögat.

UGH, nerladdningen är ju superseg. Det hjälper inte heller med att pappa envisas med att logga ut mig och starta om datorn hela tiden. Inte för att det egentligen spelar någon roll antar jag, jag har inte precis tid att titta på något. Förhoppningsvis är det färdigt imorgon. Då kan jag titta på Gilmore Girls och tycka synd om mig själv medan alla andra är ute och roar sig. Huff.

Det är antagligen den största anledningen till att jobbet är så trist just nu, att det tar upp så jäkla mycket tid. Jag vill också sitta på en uteservering och äta, jag vill också gå ner till stranden och sola (och bada!!!), jag vill också ha picknick. Men när ska det hända? Och så lär det väl vara maj ut. Jag blir lite ledsen bara av att tänka på det. Och till skillnad från Charlotte har jag inte en endaste kompis jag kan umgås med på flera kilometers radie. Och inte heller någon som vill cykla/ta bussen/köra/tvinga någon att köra ut för att träffa mig.

Jag är inte särskilt populär, helt enkelt. Inte en människa som vill umgås med mig (även fast det påstås annat, "oj jag är ledig hela dagen men har bättre saker för mig") och definitivt ingen som vill bada med mig. Kanske lika bra att arbeta då. Bada ensam är tråkigt. Det hjälper inte heller att jag har tryckt i mig tårta och marsipan och känner mig supertjock.

Inga kommentarer: