31 maj 2008

I'm still standing.

Jag sitter hemma och tycker synd om mig själv (i vanlig ordning) medan alla andra är inne och har roligt inne i Helsingborg. Jaha ja. Inte fick jag någon sovmorgon heller imorgon, då hade jag kanske åkt in, men nu känns det ju inte lönt. Förhoppningsvis får jag sluta tidigare imorgon. Antagligen får jag inte det. Lördagar är nog sämst dagar att jobba på, lördagar är alltid jobbiga och man vet att det alltid är mer på söndagen. Varmt är det också. Jag tycker inte om värme. Jag brukar nog skriva om hur mycket jag ogillar värme. Nåja. Imorgon är det iallafall dags igen, det är en hel del disk kvar från idag och absolut ingenting är varvat. Det blir roligt att öppna imorgon!



Eller inte.
Och nej, för en gångs skull är det inte Juanita Banana.

Inga kommentarer: