14 dec. 2008

Guten morgen!

Åh, jag blir så glad när jag tänker på att jag snart ska åka hem! Däremot ångrar jag lite att jag inte bokade en tidigare biljett hem. Det får bli lite intensivt julmys när jag kommer hem, för sen är det bara en vecka till jul! Ajdå, det går alltid alldeles för snabbt, sen är julen över, adventsljusstakarna försvinner, julgranen försvinner...min favoritårstid är våren, speciellt mars-april, men jag tycker också väldigt mycket om den där veckan precis innan (och inkl!) julen. Nu ska jag promenera in till Camden Town och Sainsbury's och gå och handla. Jag har skrivit en lista.
Sedan har jag en fin syntaxuppgift att skriva på. Jag har gjort färdigt två frågor av fyra (även fast jag är rätt säker på att det första trädet inte är riktigt rätt), eller 15 av 25 poäng. Tre av fyra träd! Däremot har jag inte tillgång till Moodle. Det är inte bra....men jag ska nog kunna klara mig med min bok och mina anteckningar, om jag bara fokuserar. Om jag är riktigt duktig hoppas jag kunna göra färdigt den idag, syssla med min uppsats imorgon, och titta på uppgiften igen på tisdag.

Inga kommentarer: