25 dec. 2008

500.

Jag skriver mitt 500:e inlägg direkt från familjen Larssons köksbord. Grattis till mig. Jag spenderar dagarna med att ha ångest över allt möjligt, speciellt mina studier, men även mitt rum som borde städas. Dessutom har jag ätit lite mycket, så min mage har jäst lite. Som en lussekattsdeg. Imorgon måste jag ta tag i saker och städa mitt rum. Om man bara kommer igång så...men det gör jag inte. Jag vill hellre ligga på soffan och slötitta på tv. Jag är rätt glad över att vara hemma, även fast det ibland är jobbigt med familjen. Jag har inte van vid att ha alla fyra så nära inpå, hela tiden. Usch. Men jag är mycket nöjd över att vara hemma i Sverige, en del av mig vill inte återvända tillbaka till studierna och Londres.

1 kommentar:

Ruub sa...

Grattis Grattis! Visste inte att du hade skrivit sååå mycket :D Jaja, själv kämpar jag på mot 60 snart... Vi syns imorrn.