22 dec. 2008

Åh jag är så trött!

Men jag ska inte gå och lägga mig riktigt än. Jag ska göra mig iordning, borsta tänder och så och gosa ner mig i sängen och titta på julkalendern. Imorgon har jag lite saker att göra (det blir nog inget städande av rummet...). Jag köpte en pärm, så jag ska försöka sortera lite viktiga papper. Hunden ska komma ut på en liten promenad, och jag ska bege mig in till Höganäs. På eftermiddagen/kvällen ska jag försöka att få mamma att baka lussekatter med mig. Man kan inte fira jul utan lussekatter! På tal om jul är det inte många dagar kvar. Jag känner mig lite stressad, jag skulle ju städa och vara duktig! Jag får försöka att inte tänka på allt jag borde göra. Jag blir arg av allt julstress. Varför ska alla stressa så? Börja i tid om ni nu ska köpa klappar till alla och fixa, blanda inte in mig.

Inga kommentarer: