7 dec. 2008

Jag är vaken!

Inte alls bra. Speciellt inte med tanke på att vi pratar om att gå på gudstjänst. Eh. Det är om. Åtta timmar. Vilket betyder att jag måste upp om sex timmar. Måste duscha och äta, och ta mig bort mot Baker. Lyckat Malin. Jag tror å andra sidan fortfarande inte att det kommer att bli av eftersom jag då åker med Josephine. Jag har mycket svårt att tänka mig att hon tänker gå upp klockan nio på en söndag. Mycket. Vi har tittat på OC ikväll/natt. OC tycker vi om. Nja. Inte egentligen. Josephine tyckte att det var en JÄTTEbra idé att köpa vin. Jo. Visst. Speciellt med tanke på att hon bara smuttar vin, medan jag häller i mig allt. Vatten, vin, mjölk, kaffe. Att smutta är tråkigt. Dessutom tål jag inte alkohol (eftersom jag, tillskillnad från ALLA andra svenska ungdomar i min ålder inte är van vid alkoholhaltiga drycker) och blir påverkad bara jag luktar på lättöl (öl är äckligt). Inte för att jag blir särskilt rolig då. Jag blir bara MYCKET trött (om ni vill ha en rolig Malin får ni fixa socker istället). Dessutom har jag en finne på näsan. Eller snarare början till en finne på näsan. Det gör ont. Det är svårt just nu. Jag ska nog gå och lägga mig.(festlig bild är pre-reading week)

Inga kommentarer: