17 dec. 2008

Jordbävning? Skåne? Attans!

Jag köpte chips av morot, rödbeta och. Ja, vad heter det. Jag vet ju vad det heter. Men nu står det lite still. Parsnip heter det iallafall på engelska. Jag tänkte ta med dem hem, men det var lite svårt i väskan. Jag kom hem och var lite sugen på chips, så jag öppnade påsen. Men USCH så äckliga de var. Tyvärr åt jag rätt mycket ändå, för mycket. Usch så äckligt. Jag slängde hälften, kanske mindre.

Jag gjorde ett besök på Sainsbury's idag för att köpa whiskey till må'fa. Men jag glömde mitt ID. Gissa om de frågade efter det? JA. ÅH så irriterad jag blev. Typiskt. Kanske gör jag ett nytt försök imorgon, eller så försöker jag på flygplatsen. Eh. Om ett dygn är jag i Nyhamnsläge. Jag som ville hem jättejättelänge vill inte hem helt plötsligt.

Nu ska jag diska.

Inga kommentarer: