7 okt. 2008

Dienstag.

Yes, ytterligare en grå, regnig dag i London. SB har klantat sig och om RyanAir är bitchiga kanske han inte ens kommer hit, eller kommer hit med jättelite bagage. Aj då. Så nu oroar jag mig för honom. Nu ska jag packa väskan (och bl.a. stoppa ner massvid med frukt, och göra en macka så jag inte dör av svält). Jobbig dag i dag. Föreläsning en timme, rast en timme, föreläsning en timme, rast en timme, back up en timme, rast en timme, back up. Till klockan 18. YAY. Jag tänkte spendera timmarna med att plugga (fast det är sjukt jobbigt att släpa runt på alla böckerna). Men så får jag ju inga kompisar. Suck. Dagens outfit: klänning som får mig att se lite gravid ut i någon konstig färg som jag inte kan matcha med någon kofta i min garderob tillsammans med koftan som jag antar passar bäst. Men som kanske bara får mig att se bonnig ut. Å andra sidan är det ok. Om det är någon som är bonnig är det jag.

2 kommentarer:

Malin sa...

oj! malin! vad du är intressant och vacker! var fpr du alltifrån? du är min idol!

Anonym sa...

hahahahahaha

du är allt lite bonnig du. samt intressant/vacker.