28 okt. 2008

Hej ni.

I dag har det regnat och snöat och varit SVINkallt. Två plusgrader för att vara exakt. Jag borde gå och lägga mig, jag är jättetrött. Men jag har en uppsats att skriva. Tjoho. Jag ska smyga ut i köket och dricka lite te. Nu är ni förstås nyfikna vad jag ska göra i morgon!
  • ta med pepparkakor till Josephine (och stanna kvar en timma efter skolan för att göra detta)
  • handla på Sainsbury's - försöka hitta ett hänglås och presenter till föräldrarna
  • TVÄTTA! Blandvitt, eventuellt också lite vitt eller mörkt
  • borde också städa lite....
  • ...och läsa i den jättejättejätteJÄTTEtråkiga och avancerade syntaxboken
Och torsdag?
  • packa (checka in bagage eller inte...?!)
  • fixa det sista med uppsatsen och skicka in den
Aber jetzt, ich will Te haben! Bist gleich!

Inga kommentarer: