15 okt. 2008

Onsdag.

I dag har jag mått rätt dåligt. Gick till att bli lite bättre. Till rätt dåligt igen. Just nu är jag ok. Men jag längtar fortfarande till att få komma hem. Två veckor och två dagar dit. Men jag får undvika att tänka för mycket på det. Då kommer jag att må dåligt. Kände mig rätt ensam i morse. Är duktig på att ta folk för givet. Nästan vara lite trött på dem. Sen är de helt plötsligt inte där när man behöver någon att prata med.

Jag har funderat att gå till UCLs counselling service. Vore det fel? Säga "hej, jag mår inte så bra, jag vet inte om jag har valt rätt och längtar hem lite". Kanske jag bara behöver få ur mig det. Gråta lite. Någon som klappar mig lite på axeln. Eller är det bara konstigt att ens fundera på att gå dit?

Nu ska jag nog plugga lite IPA. I morgon ska jag gå upp tidigt och försöka betala mitt boende. Godnatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kommer snart bli bättre. ring mig.