6 okt. 2008

Kan inte sova.

Det här är varför man ska se till att inte börja lägga sig senare och senare. Då vaknar man inte klockan 13.00. Och då behöver man inte heller vara klarvaken klockan två när man ska upp och släpa sig till skolan bara några timmar senare. Jag har läst jättemycket i Brisingr, som faktiskt blir bättre. Eller så var det bara för att jag inte hade läst någon av Paolini på evigheter. Jag ska nog försöka mig på att läsa min fonetikbok.

Förresten. Holländaren Anton Corbijn (varför kan holländare i ha normala namn man kan uttala?) har regisserat en alternativ (och på många sätt bättre) video till Viva la vida. Om du tycker att du känner igen den har du antagligen sett den här, också regisserad av Corbijn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Coldplay kommer hit till Portland i juli, men då är vi i Sverige. Typiskt. Skulle vilja se dem live!