12 okt. 2008

Vaknar tidigt.

Är lite desorienterad. Famlar lite i sängen. Stöter plötsligt på en hand. WTF!!!?? Varför ligger det EN HAND i min säng!? Blir JÄTTErädd. Sen kommer jag på att det är min hand. Och att min ena arm har somnat. Och att jag känner, med min icke avdomnade hand på den sovande.

Jag har bokat min resa hem över reading week. Åker hem fredagen den 31 oktober klockan 9.55 (vilket innebär att jag får gå upp jättetidigt), tillbaka till Londres lördagen 8 november klockan 14.55.

Borde fortfarande plugga, men det gör jag såklart inte. Dåligt. I morgon ska jag försöka komma upp tidigt och fixa med viktiga saker. Läsa alla sidorna i Introduction to language, till exempel. Har bara en back up och en föreläsning. Måste också plugga in IPA. Tänkte börja med de engelska ljuden.

1 kommentar:

Ruub sa...

Ja! Då ska vi äta sushi! Känns lite pinsamt att jag fortfarande inte planerat resan till er än. Hmm, först lite godis...