28 okt. 2008

Nu har jag länkat till mig blogg via Moodle.

Men det betyder inte att jag tänker börja skriva på engelska. Nu kanske 15 miljoner människor (lite mer?) teoretiskt sett kan läsa min blogg (svenskar, danskar, norrmän), byter jag engelska blir det genast mer än en miljard. Två miljarder? Mer? Hur många talar engelska? Än så länge tycker jag bättre om, och skriver hellre på svenska. Det blir/kommer bli tillräckligt mycket engelska ändå. Jag är självgod nog att blogga (är jag? det är rätt skönt att bara få skriva av sig, om någon läser det eller inte är inte det viktigaste), men inte tillräckligt desperat för att börja skriva på engelska för att försöka utöka min lilla skara med trogna bloggläsare.

Dessutom kan jag tillägga att jag inte ens har öppnat worddokumentet med uppgiften. Bra Malin.

Inga kommentarer: