16 okt. 2008

Psycho killer.

Visar man sig så här i London blir man skjuten i huvudet. I kid you not. Däremot är det ok att posera med knivar i sitt eget rum. Jag har ätit två stora chokladkakor (triple chocolate cookies) och druckit en halv liter grönt te och mår lite illa. Till middag värmde jag färdigsoppa, åt två kokta ägg, vattenkrasse (water cress, vet INTE vad det är riktigt) och fem morötter. Så jag var rätt mätt redan från början. Ok dag i dag. Kunde varit bättre, ja. Men jag mådde bättre än vad jag gjorde i går. Hoppas på IKEA och lingonsylt i morgon. Åt havregrynsgröt med jordgubbssylt i morse. Gott. Ska också tvätta rödtvätt, och försöka skicka ett kort till mamma. Hon fyller år på tisdag. Jag var inte hemma förra året heller när hon fyllde år. Dåligt. Är jag hemma när pappa fyller år? Hmm....kanske. Guten nacht.
(David Byrne är konstig. Men genial. Lägger ut mer inom den närmaste tiden. Så får ni se själva.)

1 kommentar:

Ruub sa...

Wow. Jag älskar den här bilden!