18 okt. 2008

Tråkigt.

Jag har tråkigt. Känner mig ensam. Och ful. Men vill samtidigt heller inte ens försöka umgås med någon. Har ätit äckligt svenskt godis. Funderar på om jag bara ska lägga mig, eller äta något, plugga lite, och sitta vid datorn. Jag har roat mig med datorn istället för att plugga tidigare i kväll. Min lugg är numera så här lång. Jag har funderat på att klippa kort lugg igen. Men det ska jag nog inte göra. Jag har läskiga ljusa slingor i håret. Annars är mitt hår nästan svart på hösten/vintern. Skumt.Jag har köpt en blomma. Den är fin. Men kommer säkert vara död inom en vecka.
I dag, efter fem veckor, märkte jag att Adam Smith är på 20-pundssedlarna. The division of labour in pin manufacturing: (and the great increase in the quantity of work that results) Yay!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj va mycket bilder! Adam Smith var det första jag la märke till när jag växlade till mig pund! tjohej!