10 mars 2008

Dagens skvaller

...bara för er, mina älskade [och mycket få] bloggläsare!

Minsann, min kära syster är inte så förtjust i sin holländare längre och vill "ta en paus". Det nya föremålet för hennes beundran är en engelsman. Även fast herr holländare aldrig har varit min favorit måste jag medge att jag nästan tycker lite synd om honom.

Jag ska spendera kvällen med att äta upp resten av mammas morotskaka, dricka grönt te (nästan slut, måste köpa mer på onsdag och dricka upp allt mitt svarta te), titta runt på alla bloggar i vanlig ordning och skriva "la hoja". Jag funderar på spanjorernas vanor, typ att de tycker att det är artigt att avbryta någon. Spännande.

1 kommentar:

Anonym sa...

LÄGG AV! Vilken porrig syster du har. Engelsmannen kan omöjligt ha ett lika stiligt namn som holländaren--- och vad är det då för mening?