6 mars 2008

Oceana declares victory

Den uppmärksamme ser att tre ord flimrar förbi två gånger i Interpols PDA - jag bestämde mig för att ta reda på exakt vad, och satt och försökte pausa videon vid lägligt tillfälle för att kunna läsa dem. Det tog lite tid, men jag lyckades till slut. "Oceana" googlades omedelbart efter denna upptäck, och jag fick fram det här: "Oceana - Protecting the World's Oceans". Jag tycker att det är roligt att de slänger in något så "random" (som SB skulle säga), som verkar ha någon sorts innebörd (...vilken?), men som man inte hinner uppfatta. Tydligen är det ingen som har lagt märke till det eller lagt någon vikt på det tidigare, eftersom jag inte hittade någonting om det dolda meddelandet på google.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hi There I'd like to thank you for such a terrific quality forum!
Was thinking this is a perfect way to introduce myself!

Sincerely,
Johnie Maverick
if you're ever bored check out my site!
[url=http://www.partyopedia.com/articles/21st-birthday-party-supplies.html]21st Birthday Party Supplies[/url].