4 mars 2008

Två panodil och ett glas vatten, tack.

Jag har haft en molande men stadigt ökande värk i magen mer eller mindre hela dagen idag, med tillfälliga trevliga hugg som gör extra ont och tryckte därför i mig två panodil nyss. Det lär avta lite grann, iallafall. Fast jag skulle behöva rejält starkare tabletter.

Jag har aldrig förstått mig på människor som inte vill ta värktabletter. Speciellt inte människor som inte tar värktabletter och sedan gnäller över hur ont de har. Varför vill man hellre gå runt och ha ont? Om jag får huvudvärk och inte tar huvudvärkstabletter mer eller mindre omedelbart blir jag rejält dålig och börjar spy ("spänningshuvudvärk med migränliknande sympton", mycket trevligt). Att bara vila hjälper inte alls.

Just nu lyssnar jag på Modest Mouse.

Modest Mouse - Teeth Like God's Shoeshine

Inga kommentarer: