13 mars 2008

"Just nu går det inte att nå den du söker"

Dagen har varit mycket slapp och ångestfylld. Vaknade runt 12. Jag ser fram emot att börja jobba igen, förhoppningsvis redan i maj. Kaffebefläckade gymnastikskor (eller "sneakers" som det så fint heter nuförtiden), värkande armar och läskiga pensionärer? Ja tack. En del tanter är jättesnälla, som "Jag har varit här varenda sommar sedan 1938!"-tanten och hon som tyckte det var trevligt att jag neg. Åh, och hon som undrade om jag inte frös och sen var förundrad över att jag var så varm.
Iallafall. Jag har försökt ringa SB och planera något, men det går inte. Han har väl stängt av mobilen. Dum dum. Jag får återgå till 500-sidorsboken så att den blir utläst någongång. Men just nu pratar Mr Pinker bara om nouns och verbs och bla bla. FAST jag hade ju planerat att se El Castillo Ambulante (Det levande slottet) på spanska. Hm. Och då kan jag kanske äta lite popcorn. Mums!

Inga kommentarer: