24 mars 2008

Don't Cha

Spännande faktum: om man söker efter Women's Needs (en låt av the Cribs) på YouTube får man bl.a. upp en video med titeln "Learn Tantric Lovemaking Secrets and Practices". Bl.a. kan man lära sig "How to turn sex into making love and pleasure into ecstasy". Jaha ja.

Tack, men nej tack.

ÅH NEJ. USCH så hemskt. Det här är definitivt läskigare - och pinsammare - än gamla människor som pratar om "Tantric Lovemaking Secrets".

Jag fick den här i julklapp för ett tag sedan. Om jag nu hade tittat på den hade jag ju redan vetat om det. Det är också lite pinsamt. Men inte lika pinsamt som det HÄR - jag klarar inte av juckande rörelser, speciellt inte i kombination med snuskiga miner, jag rodnar bara och mår lite dåligt. Mr Banks får sjunga om snusk så mycket han vill (vilket han gör också, en hel del), men Westlife ska ju vara söta och oskyldiga och sjunga ballader.

Inga kommentarer: