5 nov. 2008

Åh

Jag är SÅ seg!!!! Nu ska jag ge mig in till Höganäs och plugga, för jag får INGET gjort hemma. Absolut ingenting. Det blir fonetik! Tjoho. Jag släpar med datorn, eftersom jag nu inte tog med fonetikboken, och jag vet inte om biblioteket har en engelsk uttalsbok. Jag får använda min cd-skiva i värsta fall. Eh. Så är det iallafall. Jag ska in på ICA först och köpa lite mat, lite bananer och dricka. Jag missar precis bussen och får vänta en halvtimme till. SMART Malin. AAGH.

Först ska jag bjuda på dagens outfit! Nu blir ni glada va? Jättejättegamla Lindex-jeans som har gått sönder på precis rätt ställe och har blivit ihopsydda men gått sönder igen (dvs borde jag köpa nya jeans), blus som är lite för stor (också från Lindex), de nya stövlarna som jag fortfarande inte är säker på men hade tänkt spendera dagen i, väska från Åhlens och ett stökigt rum.

Inga kommentarer: