10 nov. 2008

SÖTT!

Nämen! Titta!(bild från Husmusen)
De verkar finnas på Knoll & Tott, dit ska jag åka när jag kommer hem! Jag tycker om Knoll & Tott. Jag återvänder på kvällen den 17 december. Eh. Jag ska också åka till Småland! Till Piggaboda, till nuffset i Jönköping, kanske till fina lilla Växjö också. Det kommer vara fint! Adventsljusstakar och massor med söta lampor överallt. Om 38 dagar alltså. Innan dess har jag massvis med uppgifter som ska in och två prov. Hjälp. Men det hjälper inte att stressa.

Nu ska jag borsta tänderna och skicka min flygbiljett till föräldrarna (haha, nu får pappa sitta uppe för att hämta mig sent i Helsingborg/Höganäs) samt packa ner min dator i väskan, så jag kan skriva färdigt uppsatsen nu i eftermiddag (då kan jag ägna resten av eftermiddagen/kvällen med att försöka skriva min uppgift i generative grammar). Och ta med ett paraply. För idag regnar det. Tjoho.

Inga kommentarer: