19 nov. 2008

Ja, det var ju ett tag sedan.

Självklart vet jag att ni är oerhört intresserade av vad jag äter till frukost! Idag blir det havregrynsgröt med lingonsylt (IKEA, såklart!) och mjölk, knäckebröd (också IKEA) med philadelphiaost och paprika (har fem och ½ paprikor i kylen, hittade billiga på M&S med Josephine igår, 12 för 3 pund) och ingefärate.
Idag är jag jätte-, jättetrött. Jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll (kommer antagligen inte göra det). Helst redan nu. Nämen Malin, du har ju två underbara timmar med generativ grammatik att se fram emot! Blö. Jag ska ge mig av snart, gå på de två timmarna, sen ska jag bege mig hem igen. Jag måste dammsuga och diska, och helst också tvätta lite vittvätt. Sen har jag en jobbigt svår uppgift i fonetik som ligger och väntar på mig. YES.

Inga kommentarer: