9 nov. 2008

Hej ni

Just nu skriver jag på min uppgift i logic and meaning. Det är lite krångligt, men det känns ändå bra. Jag funderar också på att kanske hoppa av, på att det kanske inte var just det här jag ville göra. Jag kanske inte ens ska befinna mig i London? När vet man "Nää, nu är det dags, NU har jag BESTÄMT mig att det här inte är för mig!"??????

Jag ska gå och handla nu. Jag köpte dyra morötter som hade möglat, så jag ska köpa nya. Jag ska också köpa bananer, pålägg och mjölk, och kanske lite äggplanta. När jag kommer tillbaka ska jag lämna uppgiften en stund och kolla igenom back-up frågorna till intro. to language och logic and meaning, och försöka göra färdigt uppgifterna i fonetik.

2 kommentarer:

Ruub sa...

Nääää. Du måste ju lära dig lite lingvistik party-knowledge! Annars kommer vi ha tråkiga fester för alltid. Jag ska till exempel ta reda på vad de muskler som används för att ge någon fingret heter på latin.

Malin sa...

Det är ju sant. Jag kan ge ifrån mig konstiga ljud och sedan berätta vad de heter och hur man gör dem. Som glottal stops. Som å andra sidan inte låter något. Men de finns!