10 nov. 2008

Och vem är du att mig fördöma?

Nämen, vad är det jag äter på?Kanske en kaka? Eller en flapjack? Eller svenskt lösgodis? (hallå, varför köpte jag inte med mig det tillbaka?!)NEE, det är en morot! Oh, så duktig jag är. Jag var inne på UCL-shoppen, men köpte ingen flapjack! Istället köpte jag kuvert och ett fint kort. Det ser ut såhär:
Vem ska jag skicka det till? Mamma? Farmor? Mormor och morfar? Min syster kanske? Vad tycker ni?!

Nu ska jag laga mat! Pasta med burkchampinjoner, tonfisk och aubergine. Det kan bli jättejättegott. Eller konstigt. Men SÅ dåligt kan det inte bli. Ne. Sen ska jag skriva ett litet brev till mormor och morfar, skicka iväg en uppgift, skicka ett mejl till min personal tutor och plugga generative grammar eller göra back up-uppgifterna till intro. to language. Det ni. Trevlig kväll!

Inga kommentarer: