6 nov. 2008

Lund.

Idag är jag jättetrött och mår lite konstigt. Har inte heller pluggat så mycket. Minimalt skulle man kunna säga. Inte bra. Det kommer inte heller bli så mycket gjort nu ikväll, jag ska till Lunds stadsteater och titta på 500. Pappa har vunnit biljetter men har redan sett föreställningen. Så nu ska jag göra mig i ordning, kanske byta kläder och plocka fram allt jag ska ha med mig. T.ex. mina glasögon. De är bra att ha.

Jag vet inte vad jag ska göra imorgon, mamma har tagit ledigt på eftermiddagen för min skull (sa hon) men nu har jag typ planerat andra saker. Alltså. Nej. Agh. Jag vill åka till Kullaberg, ja, men jag vill ju också träffa lite folk, nu har jag inte umgåtts med någon på hela veckan och känner mig lite ensam.

Får skynda mig lite och fixa saker, hej hej.

Inga kommentarer: