2 nov. 2008

Om man förväntar sig att allt ska bli tråkigt och trist kommer det också bli det. Bara så ni vet. Bara man är lite positiv kommer man oftare längre.

Och att också indirekt kalla mig tråkig. Det gör mig inte glad. Inte heller att folk skäller på mig när jag blir arg och ledsen för att ingen vill umgås med mig. Inte mitt fel att folk har taskig attityd och är så tråkiga själva. "Ni har det roligare utan mig!", "Nämen Malin, det är inte sant!". Uppenbarligen eftersom det inte går att ha kul med bara mig. Arg blir jag. Att det är så svårt för andra att förstå att/varför jag bli arg gör mig bara ännu argare.

Imorgon ska jag klippa mig och plugga, såklart, måste plugga, jättestressad. Det blir nog logic and meaning. Yay. Jag ska nog också åka till Helsingborg, gå till Lindex och Kicks (tror jag?), måste också köpa en laddare till datorn. Borde gå upp tidigt imorgon. Men jag är ju ledig. Voj voj.

Inga kommentarer: