25 nov. 2008

Women's needs, whatever.

Idag kommer det bli en underbar dag! Jag pallade inte riktigt duscha imorse. Så mitt hår lär vara superäckligt klockan fem idag. Jag är sjukt trött, har drösvis med plugg (syntax och fonetik, YES) och ont i halsen. Svullen och så som jag brukar bli. Slemmig och snorig är jag också. Lite för sent igår kom jag på att det skulle vara en bra idé ifall jag köpte träningskläder och började springa. Eller så väntar jag till jag kommer hem, jag har lite hemma. Men jag borde ju börja nu. Jag kollade runt lite iallafall, istället för att lägga mig. Inte bra alls.

Jag har hittat en jättefin bok, men den kostar nio pund och är relativt tunn. Jag tror att mamma skulle bli glad. Men det känns lite tråkigt att köpa en bok...vad säger ni? (säger någon något någonsin?)

Hur ska det här gå? Så. Trött.Jag behöver lite uppmuntran, helt enkelt.

1 kommentar:

Anonym sa...

boken blir bra. jag uppmuntrar dig mentalt. tranquilo