12 nov. 2008

Hallå!

Jag sitter i biblioteket i Chandler House! Och jag lyckades få igång RoamNet på min dator, tjoho! Planen var att jag skulle försöka skriva lite på min uppgift i generative grammar (ÅNGEST är bara förnamnet för den uppgiften), göra ett quiz som går ut imorgon, och skicka iväg ett mejl till min personal tutor - eller mentor, som låter bättre. Gör jag det? Eeh. Nej. Jag läser bloggar och bloggar själv. Jag har funderat på att gå in på Facebook. Men riktigt så lågt har jag inte sjunkit ännu! Men jag får väl sätta igång och jobba lite, sedan ska jag försöka promenera lite. Jag borde också försöka gå och leta reda på en pärm, jag har inte lyckats hitta en med fyra istället för två. Kanske får jag gå dit där jag köpte den andra pärmen, dvs. den svindyra affären i Camden. Jaja. Pärm behöver jag iallafall. Vi får se. Nu borde jag plugga lite. Och fixa med saker. Så det ska jag göra. Hej!

Inga kommentarer: