30 jan. 2009

Fredag.

Solen skiner! Men jag har rätt mycket att fixa. Ja, jag hade tänkt fixa rätt mycket iallafall!
  • diska (jag har nog aldrig haft så här mycket disk samtidigt)
  • försöka sortera mitt skåp (det är inte så organiserat nuförtiden)
  • tvätta blandvitt (om det är tillräckligt mycket att tvätta)
  • duscha ev. raka ben (trååkigt)
  • gå ut i solskenet
  • handla - lite småsaker mest, som pesto (Sainsbury's är inte god, vill inte ha den) och konservburkar. Behöver kanske en burköppnare som är lite mer enklare att hantera än min nuvarande.
Hm. Jag ska nog börja med att duscha. Tror jag. Har lite ont i magen. Det är jobbigt. Och det blir ingen frukost innan jag har diskat.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har rätt i att Sainsburys pesto är äcklig! Deras färska pesto i plastburk är dock oförskämt god. Lite dyrare men man behöver mindre för att få den goda smaken :)

Malin sa...

Jaa! Låter bra, jag ska leta efter den. Att det är dyrare kan jag leva med, så länge den är god!

Anonym sa...

Den är underbar. Tescos färska är också mycket god, men jag vet att det är lite tufft at ta sig till en riktig Tesco i dina krokar!

Har de fortfarande alla galna människor som jobbar på Sainsburys däruppe förresten? Tourettes-Barnaby till exempel och killen som går omkring och fyller kundvagnar på söndagar och skriker "All the best" till alla och envar?