31 jan. 2009

Yofi-tofi.

Jag har sett Garden State igen. Jag tycker fortfarande att den är mysig. (Är det någon mer än jag och Ode to Zach Braff-killen som ÄLSKAR Zach?)

Jag släpade mig till affären, kom hem, bestämde mig för att laga mat, lagade mat. Sedan började jag titta på Garden State och äta choklad. Ja, lite för mycket choklad. Sedan kom Josephine förbi, mer eller mindre utan förvarning. Jag fick glass (inte bra), tomater, ekologisk kolsyrad flädersaft, kaka (inte bra) och lite OC. Dessutom fick jag reda på att Borat pratar polska och hebreiska. Mest hebreiska. Känner mig LITE lurad! (speciellt eftersom jag antagligen inte skulle känna igen hebreiska om jag hörde det, om de inte nämnde ett av de tio hebreiska ord jag kan - shalom, yofi, kiseh...) Nu är jag trött, har magen full av glass, choklad och kaka och lite ont i ryggen. Jag ska tvätta ansiktet och gå och lägga mig. Mitt påslakan är nytvättat. En av de mysigaste sakerna jag vet är att lägga mig i en nybäddad säng med rena lakan.

Nu är klockan fyra. Inte bra. Godnatt.

Inga kommentarer: