11 jan. 2009

Länge leve Markus!

Årets grammisgala var verkligen inget att hänga i julgranen. Mina favoriter från föregående år, Frida Hyvönens Dirty Dancing och Markus Krunegård, vann ingenting, och Parken var inte ens nominerad. Inte ens Veronica Maggio vann något. Skandal! Och de onyktra, en del nerdrogade, artisterna ska vi inte ens prata om.

Det här två av mina absoluta favoriter från 2008 (iallafall vad jag kan komma på nu)

1) Parken: Jag har varit vilsen, Lisa (låna/sno/köp/ladda ner Länge Leve Parken NUU!)


2) Markus Krunegård: Jag är en vampyr (vad annars?)
Jag har inte lyckats få tag på Markusevangeliet. Jag försökte låna den på biblioteket ett antal gånger, men den jäveln som hade lånat den lämnade inte tillbaka skivan i tid. ARG blev jag. JÄTTEARG.

1 kommentar:

Anonym sa...

Dirty Dancing är helt enkelt bääääst.